Aandrijflengte en asuiteinde naar wens van de klant
Voor speciale toepassingen zijn de volgende uitvoeringen leverbaar:
• Hoogteverstelling met schroefspindel
• Motorische hoogteverstelling
• Mechanische kantelsensor
• Lastenwagen
• Motor
• Versnellingsbak met verhoogde duwkracht
• Vertraging bij omschakeling
TypR: Wiel en tandwiel zijn verwisseld, de uitgaande as draait snel, de aandrijfas langzaam.
De conische tandwieloverbrengingen van type F komen overeen met type V, alleen worden hier wiel en tandwiel in de inbouwpositie verwisseld. Hierdoor draait de doorlopende as naar de snel draaiende as aan de zijden A en B, terwijl de as aan zijde C langzamer draait. Vanwege de kleine afmetingen van de conische tandwielen kunnen deze conische tandwieloverbrengingen alleen worden geproduceerd met een overbrengingsverhouding van 1,5:1 en 2:1. Indien slechts één aspen aan zijde A of B nodig is en de geometrische positie of afmeting van de aspen geen rol speelt, zijn andere bovengenoemde typen te verkiezen.
7 Overbrengingsgroottes van 65 tot 260 mm met elk 15 basisconstructies
Tot 2.000 t/min aan de aandrijving
Maximaal 2.800 Nm aan de uitgaande as
Overbrengingen van 1,5:1 tot 2:1
Bevestigings-, ontluchtings- en olieafvoerboringen in de behuizing
Dichtingoplossingen voor gasveren zijn cruciaal voor het waarborgen van de efficiëntie en betrouwbaarheid van gasverenapplicaties. Deze afdichtingen zijn speciaal ontwikkeld om de hoge druk- en temperatuurvereisten te weerstaan die in gasverenapplicaties optreden. Door het gebruik van hoogwaardige materialen en geavanceerde technologieën bieden deze afdichtingen een uitstekende weerstand tegen slijtage en chemische invloeden, wat leidt tot een langere levensduur van de gasveren.
De implementatie van dichtingoplossingen in gasveren draagt niet alleen bij aan het verminderen van stilstandtijden en onderhoudskosten, maar verbetert ook de algehele prestaties van de applicaties. Deze afdichtingen zijn in verschillende uitvoeringen beschikbaar om te voldoen aan de specifieke eisen van verschillende toepassingen. Ze bieden een betrouwbare afdichting tegen vloeistoffen en vuil, wat de operationele veiligheid verhoogt en de milieubelasting minimaliseert. Bedrijven die in deze dichtingoplossingen investeren, profiteren van een verhoogde productiviteit en een betere bescherming van hun investeringen.
Uit staalbeton DIN 4281
Specifieke productinformatie:
Afsluitput systeem ACO
Uit staalbeton DIN 4281
Uitvoering als tussenbouwklep
Klepbediening handbediening
Putdeksel
Klasse D 400
geurvrij geschroefd
Leiding uit roestvrij staal
Op aanvraag:
Andere aansluitnominalen
Speciale uitvoering met afwijkende materialen (FPM fluorpolymeer, Halar coating en PTFE polytetrafluorethyleen)
Veel toepassingsgebieden, waaronder in de transporttechniek, vereisen een elektronische start en stop van de aandrijvingen. Hiervoor is de motorstarter SK 135E geschikt. Vanwege zijn flexibiliteit zijn niet alleen pure motorstartfuncties mogelijk, maar ook een zachte start of een omkeerbedrijf. Uitgebreide bewakingsfuncties beschermen bijvoorbeeld tegen oververhitting. Door de I2t-ontspanningseigenschap kan een motorbeveiligingsschakelaar worden bespaard. Door het geïntegreerde netfilter voldoet de motorstarter SK 135E, bij motormontage, aan de hoogste EMC-eisen.
Eigenschappen en kenmerken zijn:
- Zachte start-functionaliteit
- Omkeer-functionaliteit
- Motor- of wandmontage
- IP55 (optioneel IP66)
- Vermogensbereik: 3~ 200 … 240V van 0,25 kW tot 4,0 kW 3~ 380 … 500V van 0,25 kW tot 7,5 kW
- Aansturing en aansluiting van een elektromechanische rem
- Geïntegreerd netfilter (EMC Klasse C1 / C2)
- 2 Digitale ingangen
- 2 Digitale uitgangen
De ecoLine lineaire model oppervlakte- en profielslijpmachines zijn opgebouwd uit een enkele stalen basisontwerp. De longitudinale lineaire motor aangedreven tafel met een maximale snelheid van 60 m/min is het kenmerkende aspect. Sinds 1999 zijn er honderden van deze machines met een bewegende tafel geleverd en zijn ze goed gevestigd op de markt.
De ecoLine model is beschikbaar met een slijpgebied van 1.000 / 1.500 / 2.000 x 700 mm. De machine is uitgerust met lineaire geleidingen in alle drie de assen. De Y- en Z-assen worden aangedreven door servomotoren en spilmotoren (KGT), terwijl de longitudinale X-as tafel wordt aangedreven via een directe aandrijving met een lineaire motor.
De standaard 11 kW slijpspil kan worden opgewaardeerd tot 26 kW. Een breed scala aan beschikbare opties, zoals verschillende soorten dressage-eenheden, biedt maatwerk mogelijkheden voor specifieke vereisten.
SMB Verschiebe- en verplaatswagens zijn ideaal om pallets over verschillende transportbanen te verdelen.
De Verschiebe- en verplaatswagens zijn bij SMB beschikbaar in de volgende uitvoeringen:
- Poedercoating uitvoering
- Spoorbreedtes BB 900/1100 en 1300
- Railsgebonden voertuigen voor middelgrote en grote transportafstanden
- Optioneel beschikbaar als dubbelplaats- of dubbelstapell oplossing
- Alternatief ook met een 2- of 3-spoor kettingtransportsysteem
Flensafstemming met mechanische sensor
De mechanische kantensensor van KMK vereenvoudigt en verkort de instel- en spoelwisseltijden van rechte flensspoelen door een eenvoudige, snelle en veilige bepaling van de omschakelpunten en overdracht naar andere spoelen zonder nieuwe afstelling.
Elektrische motoren voor toepassingen met hoge snelheid (ongeveer 6.000 tot ongeveer 30.000 min-1) moeten speciaal worden ontworpen met aandacht voor lagers, smering en ventilatie.
Zelfinstellende optische draadverlegging met innovatieve sensor
Bij veel industriële processen van moderne draadproductie en draadverwerking zijn onberispelijke loop-eigenschappen van de draden van de transport- en voorraadspoelen vereist om storingsvrije verdere verwerking te waarborgen. De beslissende keuzes hiervoor worden al gemaakt tijdens het wikkelen van de draden. Hier is een rechte en regelmatige wikkelstructuur een kenmerk van een kwalitatief hoogwaardig gewikkelde spoel. Om deze kwaliteit te bereiken, vereisen traditionele mechanische en computergestuurde wikkelinrichtingen constante controles en bijstellingen met hoge tijds- en personeelsinspanningen, vooral met het oog op verschillende spoelvormen en spoeltoleranties, evenals probleemgebieden aan de spoelflensen.